Myzoom logó

Gyakran ismételt kérdések

Az ön cégében, intézményében is hasonló kérdések merülnek fel?

Zoom termek

Nem meglepő, hogy a Zoom bevezetés során falakba ütköztek, mert a felmerülő kérdések, akadályok, kételyek és esetlegesen másoktól hallott vegyes visszajelzések elhitették Önnel, hogy a MINDENHEZ is kell érteniük.

Minősített Zoom A/V integrátor partnerként megtervezzük, telepítjük, üzemeltetjük a Zoom termékeket.

Zoomot használnak, de mellette vannak olyan videokonferencia rendszerek is, amiket szeretnének bevonni a Zoom környezetbe?

A régi Polycom / Cisco / Tandberg / Lifesize rendszereket zökkenőmentesen beillesztjük a Zoom környezetbe, amelyeket később korszerűsíteni is lehet a felhasználóbarát élmény érdekében.

Profi streaming stúdióval oldanák meg a Zoomos közvetítéseket, webinárokat interaktív eseményeket?

Zoom ProAV partnerként olyan természetes számunkra a streaming stúdió építése, mint az egyedi tárgyalók tervezése.

Szeretnének a 21.századi kihívásoknak megfelelő tárgyalótermeket, amely egyszerűen használható. Sőt, nemcsak a videókonferencia és a prezentáció tekintetében vágynak magas színvonalú rendszerre, hanem vezérelni szeretnék róla a világítást, árnyékolást és akár olyan épületautomatizálási megoldásokat is, mint pl. a szellőztetés.

Intelligens teremvezérlőrendszerekkel látjuk el a tárgyalókat, így az egységes Zoomos felületről lehet irányítani olyan területeket is, ami nem tartozik a videókonferenciához.

Ön megengedheti magának, hogy hogy a rendkívül foglalt tárgyalók esetében rendszeresen visszaéljenek a foglalással? Akár egész napra lefoglalják a tárgyalót, majd 2 óra után távozzanak? Vagy el se menjenek, miközben ilyen bérleti díjak mellett Ön ez időre kiadhatná azt másnak?

E veszteséget termelő esetek megelőzése érdekében vezettük be a tárgyalóterem foglaláskezelő-rendszert, így a tárgyalók automatikusan felszabadulhatnak, ha a jelenlét-érzékelő azt mutatja, hogy már negyed órája nem tartózkodnak a teremben. A meetingszervezőnek csak be kell jelentkeznie a fali érintőképernyős paneleken, így igazolva a jelenlétét. Ha nem csekkol be 15 percen belül, akkor automatikusan felszabadítjuk a helyet mások számára.

Haladó szemléletre vall, hogy Digital signage megoldásokkal (is) szeretnék fejleszteni a házon belül kommunikációt.

Olyan vezeték nélküli rendszert vezetünk be, amellyel a webináriumokat és a hibrid találkozókat is magabiztosan bonyolíthatják le.

Több munkavállaló egyetlen fizikai munkaállomáson vagy felületen dolgozna különböző időszakokban? Már hibrid munkarendben is bevezetnék a hot desking rendszert?

A Zoom rendszerével lehetővé tesszük a rugalmas munkavégzést, hogy bárhonnan becsatlakozva együttműködhessenek a munkatársak és előre lefoglalhassák munkavégzésük helyét.

Zoom licencek

Egy igazán megfontolt vállalkozásra vall az, ha tervezés és biztos technikai alapok nélkül nem kezd neki a rendszerépítésnek. A hatékonyságnövekedés érdekében bevezetnék a Zoom rendszert, de ehhez világos iránymutatásra, profi segítségre lenne szükségük?

Segítünk bevezetni a Zoom rendszert!

A Zoom bevezetés közepén járnak, de központi admin felület híján a licencek nem egy email fiókban vannak?

Egyedi Zoom kedvezménnyel egyetlen céges fiókot hozunk létre, ami átláthatóvá teszi a rendszert.

A Zoom környezetet egyik cégből a másikba volna szükséges költöztetni?

Account migrációs szolgáltatásunkkal zökkenőmentes átmenetet biztosítunk.

Nehezen igazodnak el a Zoom licencek világában? Nem tudják, hogyan lehetne a saját cégükre, intézményükre szabni a rendszert?

Komplex segítségünk előnye, hogy a licencelési szaktanácsadásunk után kedvezményes konstrukciót ajánlunk.

A licencelést már korábban elvégezték, de azóta a cégük/intézményük is változásokon ment át és jelenleg átláthatatlan a rendszer?

Alapos felülvizsgálattal, proaktív módon folyamatos/időszakos auditot biztosítunk.

A Zoommal kapcsolatos elképzelések elméleti formát öltöttek, de szeretnék látni gyakorlatban is?

Ingyenes trial időszakra adunk lehetőséget és tanácsadással segítünk.

A munkatársak nem értik a Zoom használatát, a rendszergazdáknak sincs ebben gyakorlatuk?

A cégnél, intézménynél forgatott oktatóvideókkal segítjük a munkatársakat, illetve személyes útmutatást nyújtunk.

Szeretnének hibrid (online, interaktív webinárokat) rendezvényeket tartani, és ehhez keresik a megfelelő platformot?

A Zoom Events bevezetésében, oktatásában is segítséget nyújtunk, ami által könnyedebbé válik a digitális események létrehozása.

Kiemelt, házon belüli bejelentéseket, vagy akár külsős eseményeket, sajtótájékoztatókat szeretnénk tartani, amihez profi csapatot keresnek: Olyan csapatot, akik biztosítják a streaming technológiákat és teljeskörűen levezénylik az eseményt tv-közvetítés minőségben?

Alkalmi szolgáltatásunk lehetővé teszi a Zoom platform használatát az online eseményeknél. Segítünk a szervezésben, amihez biztosítjuk a technológiát és a profi technikai csapatot is.

Zoom eszközök

Egy tudatos vállalkozás odafigyel arra, hogy egy meeting eredményes is legyen. Épp ezért Önt is bosszantják a zavaró tényezők, mint a túl nagy háttérzaj az irodai vagy otthoni munkavégzés során, ami beszűrődik a meetingbe?

Aktív zajszűrős headseteket biztosítunk. Ezek kiszűrik a zajt a mikrofonokban. Számoljon fel a meetingen hallható zavaró hangokkal!

Az online webinárok, előadások, illetve a megbeszélések alatt szeretnének állva, mozogva is prezentálni?

Mostantól saját „operatőre lesz”. Ugyanis olyan kameratechnológiát biztosítunk, amely automatikusan felismeri az arcot és követi a mozgását is, ezzel biztosítva, hogy a figyelem fokozatosan fenntartható legyen.

Szeretnének headset nélkül részt venni a megbeszélésen? Túl sok a kompromisszum és az eszközöknek való kiszolgáltatottság?

Professzionális, üzleti szintű kihangosító-eszközökkel tökéletesen érthető, zajoktól mentes beszédhangot közvetíthetünk a túloldal felé, miközben a távoli oldal is tisztán hallható marad.

Otthoni és irodai eszközökkel támogatnák a hibrid munkavégzést, amelyek távolról felügyelhetőek és a beállításokkal sem kell a felhasználóknak vesződniük?

Az üzleti szintű kommunikációs eszközök (headsetek, kamerák, kihangosítók stb.) távolról, központilag felügyelhetőek, beállíthatóak és frissíthetőek is a zökkenőmentes élmény érdekében.

Olyan all-in-one tárgyalótermi vagy otthoni videokonferencia megoldást keresnek, amely bonyolult integráció vagy tárgyalótermi átrendezés nélkül is könnyedén, azonnal igénybevehető?

Olyan kompakt videobar megoldásokat nyújtunk, melyek távolról konfigurálhatóak, menedzselhetőek, nem igényelnek bonyolult szerelési munkákat. Szakértő csapatunk segít kiválasztani a terem méretéhez és használatához leginkább megfelelő, egyszerűen működtethető megoldást.

Minden vállalkozás egyedülálló mikrokörnyezettel és szokásokkal rendelkezik. Ezért szeretnék az adott céges/intézményi környezetre, a kollégák munkastílusára szabni és hatékonyabbá tenni a hibrid munkavégzést?

Felesleges körök nélkül és egyszerűen felmérjük a különböző munkamódszerrel dolgozók arányát és ennek megfelelően adunk teljes értékű és költséghatékony ajánlatot a leginkább megfelelő, Önök számára hatékony eszközökre. Valamint a hozzá kapcsolódó bevezetési és támogatási szolgáltatásokra. A menedzsment platformon keresztül pontosan követhetik majd az eszközök állapotát, automatikusan naprakészen tarthatják az eszközöket, illetve akár csoportonként vagy személyre szabottan is konfigurálhatják azokat.