A konzultáción pontosan feltérképezzük az ügyfeleink igényeit, elképzeléseit. A begyűjtött információk és részletek alapján világos képet kapunk arról, hogyan tudjuk minél hatékonyabban elérni az adott cég, intézmény céljait.
Fontos számunkra, hogy minél több oldalról kapjunk tájékoztatást, hiszen szinte minden szakterületet érint a vállalati kommunikáció. Másképp látja a digitális csapatmunka kihívásait az IT, az értékesítés, az ügyfélszolgálat, a HR, az ingatlan üzemeltetés, a marketing, másképp az ügyvezetés és nem utolsósorban a felhasználók. Minél több oldalról kaphatunk információkat, annál világosabb képet tudunk alkotni a megoldandó feladatokról.
Mivel nincs két egyformán működő cég vagy intézmény, ezért a digitális kommunikációs rendszereket az adott munkakörnyezetre, a felmerülő egyedi igényekre szabjuk.
Legyen szó bármennyire is összetett feladatról, a lehető legegyszerűbben használható, felhasználóbarát környezet teremtése az egyik elsődleges szempont. Ugyanakkor kiemelt figyelmet fordítunk hatékony üzemeltetésre és arra, hogy a mindennapi működést támogató rendszer könnyedén bővíthető, fejleszthető legyen.
Hiszünk a szabvány alapú, nyitott műszaki megoldásokban. Lehetőség szerint kerüljük az olyan zárt rendszereket, amelyek akár gyártói, akár technológiai szempontból röghöz kötnék ügyfeleinket.
A kivitelezési fázisban a teljes projektmenedzsment terhét levesszük az ügyfeleink válláról. A szoftveres és fizikai telepítési munkákat saját mérnöki és technikusi csapatunk végzi, így teljes felelősséget vállalunk az első osztályú munkáért.
Már a projekt indulásakor bevonjuk az érintett kollégákat és tisztázzuk a felelősségi köröket, valamint az ütemtervet. Támogatjuk az egyes szakágakat az előkövetelmények teljesítésében, biztosítva, hogy az indulás időpontjára minden készen álljon. Ugyanakkor a videokonferencia rendszerek esetében a telepítés napjára készen kell állnia az erős- és gyengeáramú környezetnek, a hálózatnak, az információbiztonsági beállításoknak, a vállalati naptárintegrációnak, licencelésnek és minden integrálni kívánt meglévő alkalmazásnak. A sikeres teljesítést módszeres teszteléssel zárjuk, így a lehető legjobban lerövidítve az utólagos hibaelhárítási fázist.
Biztosítjuk a gyorsan birtokba vehető, egyszerűen működő felhasználói felületet, új kommunikációs eszközöket. Személyes képzéssel és oktatóvideókkal segítjük a rendszer működésének könnyű megértését.
Kulcsfontosságúnak tartjuk, hogy a legszélesebb körben megmutassuk a rendszer működését azoknak kollégáknak, akiknek készült. A személyes oktatás szervezése persze nem mindig egyszerű feladat, különösen akkor, ha földrajzilag több helyszínen dolgoznak a munkatársak. Bevált módszerünk, hogy rövid oktatóvideókat forgatunk ügyfeleink már elkészült megoldásaival, így azok elérhetővé válnak a munkatársak számára, amikor szükségük van rá.
Többféle támogatási-szolgáltatási szerződéscsomagot kínálunk az adott cég, intézmény belső üzemeltetési erőforrásainak megfelelően. Az alapszintű garanciális ügyintézésen túl minden esetben rendszerszintű támogatást biztosítunk az általunk bevezetett megoldásokra.
Az alapszintű NBD rendelkezésre álláson túl az üzletileg kritikus rendszerekre kiemelt támogatást biztosítunk, akár rövidebb megoldási idő vállalásával is. A beérkező bejelentéseket és kéréseket saját hibajegykezelő rendszerünkben adminisztráljuk, így azok igény szerint akár webes hozzáféréssel is nyomon követhetők. Amennyiben lehetőséget kapunk rá, úgy távoli hozzáféréssel proaktívan monitorozzuk és frissítjük az üzemeltetett rendszereket, így minimalizálva a hibajegyek számát.Célunk az, hogy konzisztens felhasználói élményt biztosítsunk a felhasználóknak a lehető legnagyobb üzembiztonsággal.
Segítségre lenne szükségük a Zoom rendszer bevezetéséhez.
Egyelőre csak a Zoom ingyenes verzióját próbálták ki.
Nehézségeket okoz a digitális kommunikáció a munkatársak számára.
Egységes, megbízható, működő platformot szeretnének.
Már használnak videókonferencia rendszert, de szeretnének magasabb, egységesebb szintre lépni.
A cég, intézmény arculatára szabnák a Zoom rendszert.
Kis- és középvállalkozásként, oktatási vagy egészségügyi intézményként nagyobb szabású videókonferenciákat, webináriumokat, online eseményeket rendeznének.
Kihasználnák a Zoom rendszer összes előnyét, funkcióját, amivel nagyvállalati szintű lehetőségekhez jutnának
Legyen digitális élmény a csapatmunka, gördülékeny a hibrid együttműködés, egyszerűen működő az online kommunikáció!
Cégek, intézmények videókommunikációját emeljük magasabb szintre.