Az ügyfél célja 21. századi kihívásoknak megfelelő, modern tárgyalótermek létrehozása volt. Olyan korszerű és letisztult, technikailag kifogástalan megoldást szerettek volna, amely tükrözi a cég arculatát.
Az új tulajdonosi struktúra a cég arculatának teljes változását vonta maga után, ami korszerű tárgyalótermek bevezetését kívánta meg. A technológiai tervezés során “szabad kezet” kaptunk, hogy egységes, könnyen kezelhető, működő platformot biztosítsunk.
– Teljes körű videokonferencia-rendszert vezettünk be hibrid Microsoft on-prem, Office 365 és Skype for Business integrációval. (A fogyasztói igények alapján idővel MS Teams-re váltottunk).
– Integráltuk a meglévő videokonferencia-rendszert (Polycom, Sony, LifeSize, Tandberg).
– Teljes tárgyalóterem-frissítést hajtottunk végre MS O365 alapú Polycom videokonferenciával, A/V integrációval, hangrendszerrel és központi vezérlőpanelekkel.
– Tárgyalóterem foglaláskezelő-rendszer építettünk ki, Microsoft naptár integráció segítségével.
A megrendelő nemzetközi, többnyelvű online konferenciáit kívánta egy modern, 21. századi tárgyalóban megvalósítani.
A többnyelvű konferenciák során a tolmácsolást szándékozták hatékonyan megoldani, leegyszerűsíteni online keretek között is. Külön kérésük volt, hogy a rendszer tegye lehetővé a helyszínen történő fordítást, másrészt azok a tolmácsok is egyszerűen használhassák a platformot, akik online csatlakoznak a megbeszéléshez.
– Telepítettük a Polycom konferenciarendszerét kétképernyős interaktív kijelzővel.
– MS Teams platformmal működtettük a rendszert, de saját eszközzel is lehetőség nyílt csatlakozni egy Zoom megbeszéléshez.
– A tárgyalóban három prezentációs pontot alakítottunk ki, ahol az előadók zökkenőmentesen prezentálhattak.
– A tárgyalóteremben a résztvevők számára hattyúnyak mikrofonokat biztosítottunk, többféle nyelv kiválasztásának lehetőségével.
– Többnyelvű helyi fordítások esetén a mikrofonok mellett szükség esetén fejhallgatót is biztosítottunk.
– A helyszínen történő fordítást hangszigetelt tolmácsfülke támogatta.
Az ügyfél videokonferencia-rendszerét kívánta korszerűsíteni. A fővárosban és vidéken is használható, MS Teams és Zoom kompatibilis rendszerben gondolkodtak.
Fontos volt számukra a központosított irányítási struktúra, ami átláthatóvá, hatékonnyá, egységessé teszi a rendszert
– Android alapú Polycom videokonferencia-rendszer vezettünk be vidéken, asztali érintőképernyős vezérlőpanellel.
– MS Teams alapú komplex videokonferencia rendszert telepítettünk a vezérigazgató részére Budapesten.
– Korszerűsítettük a nagy tárgyalótermeket interaktív kijelzőkkel prezentációs célokra.
– A 21. századi kihívásoknak megfelelően több tárgyalóterem fejlesztését hajtottuk végre hibrid megoldásokkal a sikeres távmunka érdekében.
– Új streaming rendszert vezettünk be Budapesten.
Hatékony Zoom rendszerre volt szükségük a vállalatok minden tagjához való kapcsolódáshoz, az üzenetek hatékony eljuttatásához. Egyedi igényeik teljesítése szép feladatot jelentett számunkra.
A pandémia idején kerestek meg minket azzal, hogy szeretnének olyan hatékony megoldást, amellyel nemcsak a saját belső vállalati kollégákhoz, hanem a 4IG által akvirált vállalatoknál dolgozó munkatársakhoz is azonos időben tudnának üzeneteket eljuttatni. Ezek az üzenetek főként a cégcsoport életében történő legfontosabb eseményekről szóló bejelentéseket foglalta magában, de a későbbiekben már az oktatási cél is felmerült.
Az egyeztetést követően a Sinaptive Showroomjában tartottunk egy demót az ügyfélnek, ahol a Zoom webinar megoldását mutattuk be. Ez volt ugyanis az a platform, amellyel – az előzetes egyeztetésekből levonva a megfelelő következtetéseket – professzionális módon tudtunk az ügyfél igényeinek megfelelő rendszert bemutatni. Az ügyfél tetszését elnyerte a rendszer kezelhetőségének egyszerűsége, hatékonysága, illetve hogy a szolgáltatás a cégükre, arculatukra szabható. Külön pluszként értékelték, hogy a rendszer arra is képes, hogy az egyes résztvevőknek hitelesíteniük kell magukat a webinarra belépéshez, továbbá azt is, hogy az eseményen történő részvétel előzetes regisztrációhoz köthető.
Hátra volt azonban még egy témakör, mégpedig a lebonyolításhoz szükséges hardveres eszközpark összeállítása. Először egy komplett stúdióberendezés koncepcióját mutattuk meg, az ügyfél azonban jelezte, hogy tekintettel arra, hogy épp egy költözés közepén vannak, valamint lehetséges olyan élethelyzet, hogy egy külső vállalatnál történne meg a bejelentés, nem preferálja egy fix stúdió berendezését, helyette valamilyen mobil megoldásban gondolkodik.
Ezen információk alapján a demó során egy olyan eszközösszeállítást mutattunk be, amelynek alkotóelemei kis helyen (akár egy táskában) is elférnek. Minden lényeges komponens (kamera, LED-es tablók, fényelési eszközök) rendelkezik háromlápú állvánnyal, valamint hordtáskával, az összeépítéshez szükséges kábelezési feladatok száma pedig nem releváns.
Több hónapos használat után az ügyféltől már számtalan alkalommal kaptunk pozitív hangvételű visszajelzést a rendszerről. Az intuitív és egyszerű kezelőfelületnek hála, az egyes webinarok szervezése nem igényel mély szaktudást, az ezzel megbízott kollégák már jórészt önállóan bonyolítják le az eseményeket, és végzik el a meghívókon a különböző grafikai elemek módosítását is. A lebonyolítás során a Sinaptive Kft. többször is támogatta/támogatja a helyszínen a közvetítés sikerességét. Ezen alkalmakkor és a közvetítés végén is egyaránt pozitív visszajelzéseket kapunk.
A teljes vállalat új főhadiszállásra való átköltöztetése miatt át akartak térni a Skype for Business-ről az MS Teams és Zoom rendszerre.
– Korszerűsítettük a közepes méretű tárgyalótermeket androidos videokonferencia-rendszerekkel.
–Korszerűsítettük a nagyméretű tárgyalótermeket MS Team Room rendszerekkel.
– Szobafoglalási rendszert vezettünk be, beleértve az interaktív kijelzőket a tárgyalótermek bejáratánál.
– Többzónás tárgyalótermeket telepítettünk fejlett audiointegrációval.
Országszerte több mint száz tárgyalót, közepes és nagy termet korszerűsítettünk különböző megoldásokkal.
A projekt fő célja a Skype for Business rendszer MS Teams és Zoom alapú videokonferencia-rendszerbe történő migrálása volt. Országszerte több mint száz tárgyalót, közepes és nagy termet korszerűsítettünk különböző megoldásokkal.
– Microsoft Teams alapú rendszert és Windows alapú megoldásokat is bevezettünk.
– A tárgyalót és a közepes termeket BYOM (Bring Your Own Meeting) megoldásokkal korszerűsítettük.
– A nagy tárgyalótermeket natív MS Teams videokonferencia-rendszerekkel korszerűsítettük.
– Ahol a helyiség mérete további mikrofonokat igényelt, ott hangszórókat is telepítettünk.
– Interaktív kijelzőket helyeztünk el az ügyfél igényeinek megfelelően.
– Aktív együttműködést folytattunk le a különböző helyszíneken működő belső IT-csapatokkal.
– Tömeges telepítési megoldásokat alkalmaztunk minden egyes telephelyen.
Az ügyfél több tárgyalótermet és közepes méretű tárgyalótermet kívánt kialakítani natív MS Teams és Zoom rendszerrel.
Az ügyfél több tárgyalótermet és közepes méretű tárgyalótermet kívánt kialakítani natív MS Teams rendszerrel. Emellett egy központosított, könnyen kezelhető megoldást szerettek volna a vezérlőpanelekhez és a vezetőségi üléseken a mindennapi prezentációkhoz szükséges interaktív kijelzőkhöz. Az ügyfél számára fontosak voltak az egyedi ‘speaker tracking’ és ‘group framing’ megoldások
– Android alapú Polycom X sorozatot vezettünk be a Huddle és a közepes méretű szobákba.
– Kétkamerás Teams szobarendszereket telepítettünk interaktív kijelzőkkel a vezetői tárgyalótermekbe.
– Egyedi vezérlőpanel felhasználói felületet alakítottunk ki az ügyfél igényei szerint.
– MS Teams tanúsítvánnyal rendelkező Dante mennyezeti hangszórókat szereltünk be.
– Megoldásaink kompatibilisek voltak az épületek műemléki értékeinek megőrzésével
A patológiai boncterem korszerűsítése úgy, hogy a más intézményekkel való kommunikáció és az oktatási célokra való használat is megvalósuljon.
A patológiai boncterem korszerűsítése olyan videokommunikációs rendszerrel történt, amely megfelel a speciális higiéniai követelményeknek, és lehetővé teszi az egyetem más
intézményeivel (pl. pulmonológia, belgyógyászat és érsebészet) való konzultációt és oktatást. A tervük az volt, hogy az új rendszert oktatási célokra is használják.
-A Polycom Group Series alapú, egyedi tervezésű rendszert integráltuk a meglévő orvosi alkalmazásokkal, berendezésekkel és interaktív kijelzőkkel. A távoli tárgyaló- és oktatótermeket kompakt Polycom unites készülékekkel szereltük fel “egyérintéses csatlakozási” megoldással.
– A megvalósított rendszer kiválóan demonstrálta a videokonferencia-rendszer sokszínűségét, valamint a különböző üzleti rendszereken túli integrálhatóságot..
Az egyetem is reagálni akart az oktatási rendszerben és a társadalmi életben a COVID-19 vírus okozta változásokra. Ezért hatékony és kényelmes megoldásra volt szükségük az oktatás online térre való sikeres átterelésére.
A rendszer alapkoncepciója az volt, hogy ha szükséges, a tanár a tantermen belül is megtarthatja a kurzust, míg a diákok egy része vagy egésze online is részt vehet rajta. A kihívás másik része az volt, hogy a tanárok hogyan tarthatnának kurzust más campusokon anélkül, hogy a helyszínek/városok között utazgatnának.
– A hibrid tantermi megoldás minden kihívásnak megfelelt. Bevezettük a kétképernyős rendszert, ami lehetővé tette a tanulók oktatását interaktív kijelzőkön keresztül, így a tanárok és a diákok között hatékony interakció valósult meg.
– Országszerte 12 hasonló rendszert telepítettünk különböző helyszíneken, így a tanárok utazás nélkül tarthatták meg a kurzusokat a különböző campusokon.
A Vodafone Magyarország központja több mint 50 különböző méretű tárgyalóval rendelkezik. A megrendelő olyan költséghatékony, szabványos megoldást keresett, amely kompakt felszerelést biztosít a megbeszélésekhez.
Azt tervezték, hogy vezeték nélküli prezentációs rendszert használnak PC-ről vagy telefonokról, és kihangosított beszélgetéseket folytatnak saját eszközeikről. A Vodafone már a Skype for Businessre alapozta munkafolyamatát, mielőtt tárgyalótermük korszerűsítésébe kezdtek volna, ezért a Microsoft által biztosított végső megoldások bizonyultak a legjobb választásnak számukra.
– Egységesítettük a Polycom RealPresence Trio-t kompakt rendszerré több mint 50 tárgyalóteremben.
– Vezeték nélküli tárgyalótermeket hoztunk létre. Lehetőséget teremtettünk a saját eszközök használatára minden tárgyalóteremben.
– Lehetővé tettük a konferenciahívás létrehozását minden tárgyalóteremben (call center integráció is).
– Bluetooth kihangosításra adtunk lehetőséget minden tárgyalóteremben.
– Skype for Business megoldást és naptárintegrációt hajtottunk végre egyérintéses csatlakozási lehetőséggel.
Kompatibilissé tettük a rendszert a nem Skype for Business családba tartozó rendszerekkel is.
A Wizz Air az egyik legrégebbi ügyfelünk. Több mint 60 konferenciatermet telepítettünk és üzemeltettünk már számukra.
A jelenlegi eszközparkjuk szabvány alapú SIP/H.323 végpontokból, natív Skype for Business végpontokból áll, és folyamatban van egy projekt a natív Microsoft Teams rendszerekre való áttérés érdekében. Emellett van egy párhuzamos projekt a meglévő Crestron alapú rendszer Extronra történő cseréjére. Ez a döntés a felhasználói visszajelzéseken alapul, miszerint a Crestron vezérlőrendszerek nem elég stabilak és megbízhatóak.
– Fejlesztettük a helyszíni központi irányítást a Poly Resource Manager segítségével.
– Ideiglenes megoldást biztosítottunk a migrációs folyamat során a Microsoft Certified Poly RealConnect felhőszolgáltatás telepítésével.
– Eszközparkjukat folyamatosan frissítjük a Poly MS Teams segítségével Android és Windows alapú megoldásokkal egyaránt.
– Cseréljük a Crestron vezérlőrendszerüket egy korszerűbb, hatékonyabb verzióra.
Cégek, intézmények videókommunikációját emeljük magasabb szintre.