Küldetésünk, hogy Magyarország első számú Zoom kompetenciaközpontja legyünk, és segítsünk abban, hogy egyre többen felismerjék és örömmel kihasználhassák a Zoomban rejlő lehetőségeket.
Elősegítjük a mindennapi online csoportmunka, a videokonferencia, a felhő alapú telefónia, a digitális tárgyalótermi és auditóriumi rendszerek, az interaktív élő webinárok, vagy a lenyűgöző online események megvalósítását.
A Myzoom szolgáltatáscsomagokat a Zoom által Magyarországon egyedüliként minősített licenc viszonteladó és egyben audiovizuális integrátor partnereként, mint Sinaptive Kft. biztosítjuk.
Hisszük, hogy minden ügyféligény egyedi, ezért a tökéletes megoldáshoz mindig egyedi tervezés szükséges. Hisszük, hogy sok éves iparági tapasztalatunk ügyfeleink számára értéket képvisel, ugyanakkor mit sem ér, ha nem fejlesztjük folyamatosan a kompetenciáinkat, piaci ismereteinket. Hisszük, hogy a technológia célja, hogy kiszolgálja az üzleti igényeket, és nem fordítva, ezért hosszútávon a legjobban megépített megoldás is támogatást és fejlesztést igényel.
“Félsiker, ha egy cégvezető felismeri és megérti, hogy egy külső szolgáltatással még sikeresebbé tehető vállalkozása.”
Több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezem a technológiai iparban, ezen belül is egyik erősségem az üzletfejlesztés. A Budapesti Műszaki Főiskolán műszaki menedzser szakon szereztem diplomát. Már kezdetekben is elsősorban a gazdasági rész vonzott, de a műszaki területtől sem akartam eltávolodni. Munkatapasztalataim ezért a kezdetektől egészen a mai napig szervesen kötődnek az informatikai, kereskedelmi és gazdasági tevékenységhez.
2004 és 2018 között a legnagyobb hazai informatikai disztribútornál, a HRP Europe Kft.-nél dolgoztam. Az utolsó időszakban projekt igazgatóként a hozzáadott értékek-, szolgáltatások- és üzletágak fejlesztéséért feleltem. Nagyszerű munkahely volt, azonban még szorosabb kapcsolatot szerettem volna kialakítani a végfelhasználókkal és a gyártókkal, ezért hoztam meg azt a döntést, hogy a saját utamat szeretném járni.
Tohai Tibort a HRP-nél ismertem meg, aki 2012-től 2016-ig dolgozott a cégnél. Gondolkodásmódunkat és munkáinkat mindig is az együttműködés jellemezte. A kezdeti években is jelentős kapcsolatrendszerrel és szakmai tudással rendelkeztünk, amelyre a mai napig magabiztosan alapozhatunk. Tudjuk, hogy miként szükséges megjelenni a piacon és hogyan lehet elérni azokat a célokat, amelyeket kitűzünk magunk elé.
Nekem van meg az a kapcsolati tőkém, amellyel képesek vagyunk megtalálni azokat a nagy- és középvállalatokból kikerülő partnereket, akiknek szolgáltatásainkat nyújtjuk.
2016-ban a hazai videókonferencia piac a maihoz képest meglehetősen kezdeti fázisban volt. Ám már akkor is látszott, hogy ezekre a megoldásokra egyre szélesebb körben lesz igény. A járvány miatt kialakult helyzet óta pedig a vállalkozások egy jelentős részénél alapvető igény van egy olyan struktúrára, ahol a kollégáik otthonról is ugyanúgy tudjanak dolgozni.
Egyre kisebb cégeknél – akár már két telephely esetén – mutatkozik igény egy központi rendszer kiépítésére, ahol a legújabb audiovizuális megoldások segítik a hatékony és gördülékeny csapatmunkát.
Az iparági trendeket nemcsak követjük, hanem azokat igyekszünk hazai szinten megelőzni. Ez kiemelten fontos a számunkra.
Jelenleg a streaming és a hangosítás területén nagyon sok fejlődési lehetőséget látok még, mert a megrendelők egyre összetettebb és részletesebb igényeket fogalmaznak meg. Értékesítőként azt tapasztalom, hogy a minőség, illetve a komplex gazdasági és technológiai megoldások mindinkább fontossá válnak a vállalkozások számára, amely már túl megy azon, hogy egy eszközzel több legyen az adott cég.
Már nem az a kérdés a vezetők körében, hogy meg van-e az igény egy központilag irányítható audiovizuális rendszerre, hanem, hogy tudatában vannak-e a házon belül kialakított struktúrák korlátaival és hátulütőivel. Minél több ilyen akadályba ütköznek, annál nagyobb a valószínűsége annak, hogy hozzánk fordulnak. Sokszor elég egy beszélgetés, hogy megértsék, miért vagyunk jók abban, hogy vállalkozásuk még eredményesebb legyen.
A Sinaptive mellett a közbeszerzési tanácsadással foglalkozó Future Consulting Services-t vezetem több mint két és fél éve.
„Attól jó egy csapat, ha olyan összehangoltan működik, mint egy zenekar.”
Mindig is érdekelt a zene, gyerekként hangmérnök szerettem volna lenni. Ám a műszaki területekhez is vonzódva végül híradástechnika szakon végeztem a Kandó Kálmán Műszaki Főiskola (ma az Óbudai Egyetem része) Villamosmérnök Karán.
Az egyetem után csaknem 4 évet (2008-2012) dolgoztam egy audiovizuális berendezésekkel foglalkozó, akkor még 14-15 fős cégnél, ahol többek között streameléssel és hangátvitel technikával is foglalkoztam. Itt tanultam meg azt, hogy mi a fontos az ügyfeleknek egy tárgyaló kialakításánál. Egy külön kis részleget alakítottam ki magamnak, miután egyre többen kerestek meg minket sajtótájékoztatók és más események élő közvetítése miatt.
Később egy strukturális átalakulást követően váltottam, és néhány évig televíziós műsorgyártó cégek csapataival dolgoztam külsős munkatársként. A forgatásoknak köszönhetően nemcsak a stúdiók működési hátterét ismertem meg, hanem elmélyült tudást szereztem a digitális tartalomszolgáltatókról is.
Majd újra visszatértem a videokonferenciák világába és egy disztribútor cégnél helyezkedtem el. Ezen keresztül ismertem meg a tulajdonostársakat, akikkel megalapítottuk a Sinaptive-ot.
Tevékenységünk szerteágazó, ezért igen nagy tudásvágyat, nyitottságot és kitartást igényel.
Motivál, hogy a nemzetközi piac gyors változásaira elsőként reagáljunk itthon, és folyamatosan innováljunk, fejlesszünk partnereinknél. A munkámban elsősorban az alkotás és a kreativitás érdekel, és az az inspiráló szakmai folyamat, amíg a nulláról eljutunk egy olyan megoldásig, ami az ügyfeleinknek egyszerre ad kellemes élményt és hoz kézzelfogható üzleti eredményt az együttműködés során.
Az általunk üzemeltetett rendszerek minden alkotórészét folyamatosan és stabilan naprakészen tartjuk, így csapata mindig hatékonyan és biztonságosan maradhat kapcsolatban.
Minden rendszernél – legyen az kicsi vagy nagy – ügyelünk a bővíthetőségre és a megfelelő redundanciára, hiszen több mint 10 év tapasztalat alapján már előre ismerjük a felmerülő felhasználói igényeket. Velünk egyetlen megbeszélés sem hiúsulhat meg.
Könnyű bevezetés, üzemeltetés és használat. Egyszerűen és átláthatóan árazunk. Minden általunk integrált környezetben garantáljuk a Zoom intuitív használatát, minőségét és megbízhatóságát, így a felhasználók csak annyit mondanak: „Működik.”
Folyamatosan követjük és teszteljük a legújabb iparági fejlesztéseket, legyen szó a legmodernebb mesterséges intelligenciát alkalmazó kamerákról, audio rendszerekről és automatizációs megoldásokról. Az integrációnak köszönhetően pedig ezek a technológiák a háttérben, zökkenőmentesen szolgálják ki a felhasználóink minden felmerülő igényét.
Megoldásainkban mindig előnyben részesítjük a nyitott, szabvány alapú komponenseket, ezáltal ügyfeleinket is védve a gyártói röghöz kötöttségtől és zárt szigetrendszerektől. Minden esetben figyelembe vesszük a meglévő környezet adottságait és a lehető legmagasabb szinten integráljuk az új megoldásokkal. Mert a megbeszélésnek ott kell működnie, ahol a munka zajlik.
Cégek, intézmények videókommunikációját emeljük magasabb szintre.